Seiten

Kfz-Versicherung, EVB Nummer

Chcąc zameldować samochód w Niemczech musimy mieć elektroniczny numer ubezpieczenia tzw. EVB Nummer. Można go otrzymać u nas w biurze.

UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE

Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego jest obowiązkowe. Chroni ono posiadacza pojazdu przed szkodami wyrządzonymi przez niego osobom trzecim.

W Niemczech podstawowe ubezpieczenie OC można rozszerzyć o ubezpieczenie Auto-Kasko.
Mamy tutaj do wyboru tzw. pełne Auto-Kasko (Vollkaskoversischerung), albo częściowe Auto-Kasko (Teilkaskoversicherung).

Podpisanie umowy wiąże klienta z firmą ubezpieczeniową do końca roku kalendarzowego. W przypadku niewypowiedzenia jej pisemnie (najpóźniej do 30. listopada), przedłużana jest automatycznie na następny rok.

Dla naszych klient
ów mamy następujące udogodnienia:
- zaliczamy zni
żki nabyte w Polsce,
- specjalne oferty dla os
ób prowadzących działalność gospodarczą, i inne.

10 Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. Nie wiem jak jest w Niemczech ale mi w znalezieniu odpowiedniego ubezpieczenia OC, pomogła porównywarka internetowa. Więcej informacji na temat tych oraz innych narzędzi znaleźć można m.in. w poradniku na stronie https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/. Oprócz porównywarek warto jest też zerknąć do rankingów ubezpieczeń, gdzie mamy dostęp do aktualnych ofert, przygotowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

    AntwortenLöschen
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    AntwortenLöschen
  4. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  5. W sumie ja również całkiem wyrabiałam ubezpieczenie samochodu w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod i muszę przyznać, że uzyskałam całkiem ciekawe warunki. Tym bardziej, że w końcu takie ubezpieczenie pojazdu jest obowiązkowe.

    AntwortenLöschen
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    AntwortenLöschen
  7. Faktycznie samo posiadanie różnych ubezpieczeń jest w dzisiejszych czasach przydatne i ja jestem zdania, że warto jest je mieć. Muszę przyznać, że mi bardzo podoba się także to co napisano w https://kioskpolis.pl/czym-jest-krotkoterminowe-oc-i-co-warto-o-nim-wiedziec/ czyli ubezpieczenie OC krótkoterminowe.

    AntwortenLöschen
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen